aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Wednesday, May 22, 2013

entri ke 11 di tahun 2013

sepetang di pantai trombol.

panorama


trombol copy

misi mencari senja telah bermula.di sebuah daerah yang sepi dari pembangunan, namun ketenangan dapat di rasai dengan hembusan angin petang. terasa sedikit leka menikmati keindahan ciptaan yang maha berkuasa.kedengaran kicauan cengkerik bersahutan menandakan senja bakal berlabuh, namun aku masih lagi menunggu.senja meninggalkan aku.menyusuri lorong kegelapan malam akhirnya aku pasti akan kembali lagi ke sini.insya Allah kita pasti bertemu semula selagi aku bernyawa.sungguh indah di petang itu.aku abadikan di sini untuk ku tatap di hari hari yang mendatang.kepada kamu di luar sana ku kongsikan pengalaman ini agar menjadi ingatan....

........................trombol 19 mei 2013...............................

2 comments:

ciK LyndaWawa said...

sini trombol bah? hehehe

labulabi said...

cik lyndawawa.kmk dah kah dalam entri seterusnya.mun berminat sila sila la pegi.