aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Tuesday, January 29, 2013

entri ke 4 di tahun 2013

jalan jalan di pasir pandak.

tauk sik kitak orang siney tempat pasir pandak ataupun di kenali dengan nama pasir panjang juak.tapi aku lebih selesa dengan nama pasir panjang sebab nama yalah aku dengar dari dolok.tapi sik jadi masalah janji kitak orang tauk tempat nya ajak.jadi sempena cuti cuti dalam negeri ari ya bekersempatan juak lah pegi sia walaupun bok jak pegi 2 3 ari sebelum ya.hahaha.pegi sebelum ya tek polah wedding shoot kat sia.tema kugiran di tepi pantai.hahaha.InsyaAllah mun da kesempatan kelak ngesor sikit hasil shoot di pasir pandak ya.ok jom layan gambar.

DSC00184

DSC00203

DSC00222

DSC00255

DSC00251

DSC00270

DSC00284

DSC00247

DSC00188

 itu aje untuk kali tok.jumpa lagii......

8 comments:

Khairul Antasha said...

dolok kmk suka pantei. tp nektok kmk dah x suka. ntah la..

besar dh anak ktk. anak ktk masih single nak? hahaha

labulabi said...

Khaisha.kenak sik suka pante indah.mesti ada sebab dan musabab nak.oi oi anak kmk gik kecik.hahaha.skolah tadika pun blom.hahaha

Nurr Kasih said...

cantik pantai ini..lagi2 ada gunung kat belakang tu..pasir panjang ni kat mana??

labulabi said...

Nurr Kasih.pasir panjang@pasir pandak.gunung blakang ya gunung santubong.ada tempat riadah di sitok.nak mandik manda pun boleh.

[tErOmPaH bIrU] said...

aiehhh.. ktk dah transfer balit Kuching kah?..
Pasir Pandak tok nok dlm Kampong Santubong ya kah? :)

labulabi said...

terompah biru.belom eh.masih gik di miri tok.gambar kamek ambik cuti hujung tahun ya tek.lamak sik muncul cney menghilang oo kitak.hehe.

[tErOmPaH bIrU] said...

ohhh, now i c ;)
sik da menghilang ke siney-siney pun bro.. da kayo-kayo di Miri tok gik.. tertemu jak belom kita ohhh hehe..

labulabi said...

terompah biru.owh ingat dah jauh perjalanan tek.bukan nya besar pun miri oo.hahaha