aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Monday, January 7, 2013

2013



crita crita 2012 telah pun berlalu.banyak kenangan suka duka berlaku. kalau nak di critakan sampe 2014 bok abis.jadi sik perlu critalah owah.hahaha.kedatangan 2013 aku sambut macam sebelum nya juak.azam baru hemm macam di padah kawaku meyambung azam tahun lepas.

dunia fotografer masih berjalan macam biasa.ada hari tangkap gambar ada hari nangga gambar.ada hari duduk diam diam ajak.walaupun macam ya aku masih lagik berharap agar dapat la kamera baru macam yang aku idam idamkan.cuma duit ajak sik datang datang.mun sik berusaha ne nak datang duit owh.

sepanjang hujung tahun 2012 ya tek aku banyak menghabiskan masa di kampong halaman dan di bandar bandar sekitar kuching.cuti panjang lah tek.hehe.jumpa kawan kawan lamak.bila bebicara kebanyakkan bercerita tentang hal hal yang menuju ke arah kejayaan.inyaAllah jika usahanya lebih kita pasti akan berjaya.cuma setakat tok rejeki ya blom lagik.usaha ya udah ada. jadi kawan kawan semua berusahalah kita untuk menuju ke arah yang lebih cemerlang.selamat datang tahun 2013 yehaaaaaa.






3 comments:

Nurr Kasih said...

Marilah menuju kejayaan :). selamat tahun baru 2013 juga..

wah gambar2 makin mantap. teruskan!

Kathy Tuah said...

selamat tahun baru ktk!

gambar makin kacak eh (^^,)V

labulabi said...

Nur Kasih.tima kasih.hihi.azam baru.hahaha

Kathy Tuah.selamat juak.mak kaseh.hihi.