aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Tuesday, March 27, 2012

blogger kita

blogger kita wajah kita,cewahhh bukan main gik.bercerita pasal blog,ari tok kawan ku meli harian metro, sambil maca sambil nya tersenyum, udah jadi tabiat kita, sik dapat nangga kawan senyum sorang mesti kita madah nya sot.wakakaka. kawan ku madah blogger yang di minatnya masok paper ari tok.yalah nya senyum tek.owh aku ingat kawan aku sot pagi tok.bebabit crita blog tadik, kawanku tok nang rajin baca blog, bleh dikatakan setiap hari nya akan bukak blog yang di sukanya, walaupun diriknya pun sik pernah molah blog, tapi minat membaca ya molah aku kagum.baguskan budaya membaca ya.


ari tok di harian metro halaman setempat muka surat 7 terbentang satu muka surat tertera wajah pemilik blog ladykiki9@blogspot.com.aku nak klaka banyak pun sik tauk apa nak di tulis.jadi harapan aku semoga impian ladykiki menjadi kenyataan satu hari kelak.jom kawan kawan semua kita sama sama menjayakan misi ladykiki tok.kepada kawanku ya tek semoga satu hari kelak,impiannnya mok bertemu ngan ladykiki ya tercapai.hehehe.kepada ladykiki semoga sukses dalam kehidupan dan dunia blogger.

5 comments:

AmirFX said...

Doh ehh.. Dah kuar news.. Nang lambat cerita aku tok.. Bok tauk juak pasal tok tek.. Doa semoga kawan kau dapat temu ngannya.. Aku pernah sekali jumpa ngn Kiki.. Nice and sweet padah ngn kawan kau.. :D

labulabi said...

AmirFX.yalah amir owh.blogger pun ada peminat.hehehe.ingat retis ajak ada peminat tek.aku pun doa camya juak.

Kathy Tuah said...

mok singgah lah blog nya jap gik..tang best jak rupa..hehe..

labulabi said...

Kathy Tuah.sila2 jak singgah.hehe.sama2 kita menyokong blogger swk.

KiKiHanakO said...

hahahahhaaha........... ! rupanya ada entry khas!!! tq²... kim salam kat kawan ktk ya. :)))


terima kasih atas doa².