aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Tuesday, January 31, 2012

masa untuk elek lagi.

kelontet

2 3 ari tok sik nyaman rasa nyawa.sotset sotset jak bunyi idong.nak mintak sickleave kompom x dapat.rasa nak ambik cuti, minggu tok penuh program di ctok.kita org tek camne.ada kenak demam demam juak ka.

malam tadik sambil makan malam aku ngan deng crita crita la pasal artis malaysia.bukan gosip k cuma crita crita kosong jak.crita punya crita mak timbollah  cgek soalan.

mun penyanyi jadi pelakon mesti kitak org rasa rami nak, tapi tauk sik sapa pelakon yang jadi penyanyi.rami juak nama2 artis kmk 2 sebut malam tadik.semuanya mula jadi penyanyi lepas ya bok belakon.last2 sikda jawapan untuk soalan ya.jadi kawan kawan yang sporting tolong lah ye.mun kitak org tauk sapa jom kita kongsi sama sama.

11 comments:

[tErOmPaH bIrU] said...

pelakon jadi penyanyi kah?..
hemmm.. rasa kmk, Adi Putra ada lagu dah kenek tok.. nya berlagu utk soundtrack drama yang dilakonnya empun, Tentang Dhia.. sama juak ngan Tizz Zaqyah.. nya pun berlagu juak dah.. lagu utk soundtrack filem Nur Kasih :)
2 ya ajak lah tauk kmk ;P

Shaz @ Ratu Ngerecho said...

musim demam tok oo..mek rasa lah..ada x ompuan nak belakon dalam tari tirana ya..xtauk mek nama nya..nya dh belagu n sora kacak :)

AmirFX said...

Aron Ajis asaku bro.. Lamak dah sik ngekot perkembangan artis d Malaysia tok... Ya jak aku tauk...

hani apandi said...

aqasha kali haha.lagu gigit2 telinga nya ya :P

erolnukman said...

aok,rasanya setakat tok aqasha lah..lagu main gigit telinga ya.hahaha

ciK LyndaWawa said...

kmk soksetsoksek juak,,,,,,,,

khairunnisa ♥ said...

blur mek, pi mun penyanyi jadi pelakon tauk mek heee :D

Khairul Antasha said...

lagu main gigit2 telinga ya best!..hahaha...

labulabi said...

kepada semua rakan-rakan:terima kasih di atas komen tak org semua.tuan punya blog masih gik betungkus lumus menyetelkan beberapa perkara.InsyaAllah 2 3 ari gik dapat la nyambong crita bario ari ya.crita rasanya sik da gik.tinggal gambar2 jak yang belom di upload. :)

Hanie Dew said...

jarang ambik tau pasal artis.jue suke.demam lg ka tuan belog ni.lmbt aku sampi sini.hahaha.

labulabi said...

Hanie Dew.sama la.hehehe.ko memang lambat pun.wakakaka.org dah sampai kuching ko masih kat tebedu.hehehe.