aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Tuesday, December 27, 2011

muka depan dan selamat tinggal 2011

muka depan

ari marek aku sempat molah enrti ucap selamat pengantin baru jak ngan mastura & rosli.ari tok aku polah muka depan album.rasa-rasanya camtok la depan album ya kelak.cuma mok nangga tahap kepuasan aku jak agik.mun rasa sik best aku ubah gik sampe aku rasa puas.

jadi kawan-kawan di luar nun terima kasih kerana sudi jawab soalan aku ari ya tek terutama kepada hanie&jue dan Khaisha.bermula esok hari aku akan bercuti hingga tahun depan.wahhh tahun depan!! hehe seminggu jak bah.jadi bermula esok aktiviti di blog akan terhenti seketika.inyaAllah tahun depan kita akan berblog dengan azam yang baru.sebarang salah dah silap kata aku di tahun 2011 tok aku memohon maap banyak2 ngan kitak org semua.kepada rakan2 yang sudi singgah di blog aku aku ucapkan ribuan terima kasih.kalian semua memang best,sporting, frendly, walaupun ada di antara kita sik pernah pun bertemu dan bersua muka.

kepada silent reader terima kasih kerana nangga blog aku.sik tauk la kitak org paham sik apa yang aku tulis dalam tok.blog tok tempat aku merapu, tempat aku meluahkan segala perasaan suka duka.berkongsi cerita dengan kita org, walaupun ada kalanya sik sampe 20 patah perkataan yang aku taip dan harapan aku semoga tahun 2011 tok berlalu dengan penuh makna.

dalam beberapa hari lagi 2011 akan meninggalkan kita.bermula tahun baru 2012 diharap dapat mematangkan fikiran dan usia kita.mengeratkan siratulrahim sesama kita,tiada lagi kontrovesi, provokasi,caci mencaci,tiada lagi yang unsur yang tidak baik.kalau pun ada yang kita tidak puas hati luahkan pada mereka yang sepatutnya.yang penting kita kenak tingkatkan prestasi.bak kata bidalan, maju mundur sebuah bangsa itu kita lihat pada anak bangsanya.jadi kawan2 sekalian kita jumpa lagi tahun 2012.aku labulabi melabuhkan tirai blog tok untuk tahun 2011.

terbang tinggi burung kenari,
hinggap meniti di atas para,
labulabi mohon mengundur diri
2012 pasti bersua semula.

peace no war.

12 comments:

wa khairul onggon said...

Penembak wedding masyukkkk hehehe.. Selamat bertahun hadapan pok.. :)

Khairul Antasha said...

hehe..makseh jak kah? :D

selamat thn baru..

AmirFX said...

Selamat bercuti bro..! Nang ramey sidak nikah ujung2 tahun tok...

mr_abs said...

entri. penutup 2011 tok kah? kenak muka penganten laki kdak eman manan dikti o. hehe

Nanan said...

selamat taun baru abg labulabi :)

M@iRaB@bY said...

selamat thn baru..leh tukar link ka

ciK LyndaWawa said...

kacak rona hijo yaa.....=]

Shaz @ Ratu Ngerecho said...

happy new yearrr :))

Nurr Kasih said...

selamat tahun baru juga.. moga kegembiraan, keceriaan sts mengiringi langkah di tahun 2012 ini. peace no war ^^.

erolnukman said...

selamat tahun baru mas labu labi...rindu banget sama kamu! hahahaha!

Amni said...

happy new year incik labu labi and wifey.. aiee.. kitak blt kuching kah? serius kmk gago cuti juak lalu sikda lalu ngagak blog urg.. mun dak boleh bak kitak nangga mirul busking.. amik gambar kah kat blog kata kitak tek nak? hehehehe..

labulabi said...

terima kasih geng.sik sempat nak balas cgek2 komen kitak org.