aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Monday, December 19, 2011

best sik jadi burung

st (1)

lepas cuti ari ya mood untuk mengambil gambar blom ada.nak g outing sikda teman.nak jalan sorang2 penyakit M dah melanda.banyak nak di rancang dalam minggu tok sik jadi.album pengantin masih blom settle lagik.haiyoo apa macam bleh jadi itu macam ha.kali mcm ya mun dah ujung tahun.nak pikir banyak2 takut stress.sapa yang susah.aku juak nak.jadi pa kata kita pikir mun kita jadi burung.jadi tok soalan aku untuk kitak org yang berminat nak jadi burung k.wakakaka.

1.kitak org nak jadi burung apa.
2.mun jadi burung cney kitak org nak terbang.
3.sik takut kenak tembak@ kenak jerat ka.
4.sik kepak ka sayap mbak mengepak lamak-lamak.
5.mok diam lam sangkar ka terbang bebas di udara.

nota kaki:semua soalan mesti di jawab dalam jawapan subjektif sekurang2 30 patah perkataan dan huraian.kurang di kenakan denda ketuk ketampi.wakakaka.

itu ajer yang dapat aku pikir.hihi.

jadi burung2 yang harus menjawab soalan ini adalah.jeng jeng.

erolnukman
khairul onggon
amrie
syukri
amni
khaisha
jue&hani
terompah biru
lyndawawa

sementara kitak org cari jawapan, aku nak g makan ngan deng lok.bye-bye.

7 comments:

Khairul Antasha said...

binatang paling kmk suka burung. kmk berbesar hati akan jwb soalan ya dlm blog..

kacak gmbr ya..kmk penah try amik gmbr kdak tok..tp xmenjadi...kesian eh

labulabi said...

khaisha.jawab jgn sik jawab.kesian ngan kitak.kelak kmk madah ngan burung2 sekalian mun kitak ambik gambar jgan berolah.wakakaka.

Hanie_Dew said...

oh. aku baru baca ni. nak kene buat entry ka.. ok. tungguuuuu

Jue said...

Burung oh burung, knak ko kck..maka jwb burung, "gney aku sik kck, labu labi shoot pix aku" hihi

Ku dah merik jwpn ngan hanir. Kelak nya molah entry hihi

Hanie_Dew said...

entry dah siap. nnt kol 6 entry up. wokeh bos.

labulabi said...

jue& Hanie. makseh kerna sudi jawab soalan bonus ya.hehehe.saja bah nyuruh kitak org pening palak.wakakaka.

Hanie_Dew said...

tak pening, sume jawpan spontan. 2 minit je jawab. hahahahaha....*mod belagak*