aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Sunday, December 11, 2011

aku dan sesuatu

salam bersiaran kawan-kawan.ari tok rasa nak ngereco panjang panjang.p tangga la mun ada idea nak menulis.ari tok aku start bekerja selepas 2 minggu bercuti.p cuti aku cuma duduk rumah jak, jaga haikal.org jaganya pergi bercuti balit kampung.sepanjang cuti yang lepas aktiviti di alam maya tok terhenti seketika.di tambah lagi deng pergi berkursus dan traveling menyebabkan aku rasa sunyi dan sepi.cuma haikal yang jadi teman klaka, ya pun kadang-kadang aku susah nak paham.aktiviti rutin sepanjang cuti, bangun pagi, bukak tb, polah sarapan, berik mandik haikal,tangga tb , berik makan haikal, buang sampah, kemas rumah,tangga tb ,makan, mbak haikal jalan jalan, mandi, masak makan malam, tangga tb, meneman haikal tido.lebih kurang gia lah bunyi ceritanya tek.

pagi tadik masok jak opis aku rasa sunyek juak.aku pun tercarik carik cney cdak opis tok pegi.nak kata becuti dekat notis board rata rata org start becuti 19 haribulan.tanyak ngan cdak pentadbiran owhh rupanya ada kursus.pagi tadik aku bukak blog klik mana2 yang patut aku tangga da kawan2 yang dah tutup blog.ada yang dah private nya pun blog.ada yang sudi jadi folower di blog aku.terima kasih banyak banyak.ada juak yang sudi singgah rah ctok.dalam 2 minggu macam2 bleh berlaku kan.ya baruk 2 minggu. mun setahun camne nak owh.


nampaknya aku dah ketandusan idea.sik tauk nak tulis apa gik.esok-esok jak kita sambong agik.hihi.

DSC01251


DSC01205

12 comments:

Chenal said...

patut senyap...cuti duhal.

labulabi said...

cuti jaga anak pok.hehe.

Jue said...

duhal..ptt la diam jak. lamak juak cuti ya smpei 2 minggu. mun aku alu ada feel mls mok kja haha. missing wife la ya..haha nek tok wifey dah balit lom dr travel? kiut ada haikal!!!

labulabi said...

jue.malas mok keja!!.oh yeah.rasa mok cuti sampe ujung tahun jak.wakakaka.dah balit dah.

Hanie_Dew said...

kiut nya anak sapa la ni... hihihii..
jadi ayah mithali la ko kan bro.

meang di hati jue tu sudah pastu sbb aku gi ngan dia masa beli dress tu. hhahahahahaha

Ms Tikot said...

Cutenya Haikal. Mesti handsome bla dah besar klk ;-)

labulabi said...

Hanie.anak bapak la.hihi.kan dah cakap dah.mesti ko menang punya.hihi.

Ms Tikot.hehehe.anak bapak.

Amni said...

haikal makin kiutttttttttt.... hihi... kmk delete blog sekejap.. hahaha... ada urg baca blog kmk dari 1st entri... menakutkan... tp tok dah bukak balit... hehe..

ciK LyndaWawa said...

yorabi..kiut mbiak ya eh..mok cubit pipi lok..=]

labulabi said...

amni.owhh ingat tutup terus tek.anak bapak.hehehe.mun anak mama mesti comel.hahaha.

cik lydawawa.sik mok nya di cubit pipi.hehehe.

[tErOmPaH bIrU] said...

tomey~ tomey~ tomey~ Haikal! :))
padan la lamak menyepi.. duhalnya cuti~ ;)

labulabi said...

terompah biru.cuti jaga haikal.mun di pikir tentu rasa janggal dengar org laki jaga anak owh.hehe.