aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Tuesday, November 8, 2011

keindahan alam

sik tauk apa nak tulis ari tok.tang mcm gago kedirik jak.hahaha. janji sik ngaco org jak owh.

DSC00140
lokasi gambar:taman negara lambir

mutiara kata

"Kehidupan kita di dunia ini tidak menjanjikan satu jaminan yang berkekalan. Apa yang ada
hanyalah percubaan, cabaran dan pelbagai peluang. Jaminan yang kekal abadi hanya dapat ditemui apabila kita kembali semula kepada Ilahi."


di petik di sini

16 comments:

ciK LyndaWawa said...

sangat bena..janji kita x ngaco org2 jak oo...hehehe

miss Fida said...

nang kacak aih...subhanallah..indah nya ciptaan tuhan kan :)

Hanie_Dew said...

kita tak kaco org. kalau org kaco kita cemana???

aku takut kalau tgk air terjun. terbayang macam2. contohnya org bunian atau jin. xtau la napa.

erolnukman said...

wahhh! terbaik gambar tok...nang kacak.aku suka!
mun d padamkan pelampong & papan tanda ya lagik cun aku rasa...tp aku sik pandey lah bab2 mengedit nak macam ya..hehehe! apa2pun mcm tok pun nang dah kacak..

[tErOmPaH bIrU] said...

wowww! chantek :D
bila tah nak sampei ke Lambir Waterfall ya agik.. terakhir kmk pergi hari ya ngan dak adik-adik.. kazen mazen kmk.. piknik :)
teringin nak mandi-manda kat sia.. khabarnya aik nya sejukkk gilerrr hihi..

Nono Fara said...

wahhhh... cantek.

ps. kmk penah hampir lemas rah lambir waterfall lok. scareeeyyy.. eek

محمد رازيق said...

disana selamanya. salam kenal bro.

labulabi said...

cik lyndawawa.betul2.hihi.

miss fida.semoga kita semua menghargainya.cinta hutan kita.yahh kempen skali tok.

Hanie_dew.mun nya ngaco ya mok kita tanpa sebab mok di tanyak ya.hehehe.

dolok pun pikir macam ya juak.emm ari tok pun masih pikir macam ya.jadi aku masih takut dengan aik terjun yang pertama kali aku tangga.seramm.hihi.

erolnukman.mak kaseh pok.aku pun pernah juak pikir camya.p bila dah banyak gilak buang macam sik ori jak jadinya.hehehe.edit mengedit?? ya lagik la aku sik pass.hehe.

terompah biru.yalah kitak mbak outing sik mok.hahaha.ada gik pegi kelak.kira nak pegi yang paling tinggi 2 jam perjalanan.p member semua sik larat nak bejalan.

nono fara.mak kaseh.camne bleh hampir lemas ya.utamakan keselamatan. :)

my words.salam perkenalan.terima kasih sudi singgah di sini.

axuerha said...

kadang2 cerita berjela-jela x penting, sekeping gambar menceritakn segalanya..

labulabi said...

axuerha.bena padah kitak ya.hehe

Nurr Kasih said...

wah cantik ni..
lama dah tak pi air terjun..

Chenal said...

Alam berbicara...penuh sribu makna..

labulabi said...

nur kasih.tima kasih.jom ramai2 pegi aik terjun.:)

chenal.dalam maksud nyo.hehe.

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

wow!kacak!kacak!bez eh ktk terer ngambik gmbr kedak tuk =0)

Jue said...

aku suka kaco org!hahaha tp sik la kaco smpi molah org kelahi ka pa..ya kaco for fun hihihi
psst: kck pixas koh!!mencik2 haha

labulabi said...

TBK.mak kaseh.syok juak ambik gambar camtok.mok banyak kesabaran.

Jue.aku pun suka ngaco org.mun dapat ari2 nak ngaco.hehe.sapa mok kenak kaco tek.hihi.