aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Thursday, September 29, 2011

baram idol 2011 suku akhir.

wa ari ini banyak bz.sana bz sini bz.haiya bikin wa banyak panas. wa panas bukan apa ma ini hari banyak panas la.wakaka.itu makanan pun bikin wa panas jugak le.sana sini halega banyak mahal.mau makan burger pun sampai 5 linggit lo.haiya banyak panas sama itu halega.itu pekan marudi sikarang banyak lami oo.olang lami latang tengok itu reggata.wa banyak suka tengok itu lami lami, tapi itu lami lami bikin wa panas.hahaha.mau jalan pun susah, sana tutup sini tutup, apa pasal tidak tutup saja marudi.hihi.

itu malam wa sempat ambil itu gambar ma.olang lansing lansing sambil nyanyi nyanyi.org lami banyak heppy.wa banyak panas lo.luduk salah bedili pun salah, itu teknikal macam2 hal ma.hahaha.wokey u ol pren wa mau mandi.ini malam ada lagi itu olang lansing lansing sama nyanyi nyanyi.wa mesti tengok punya.kalu tidak tengok itu lancangan tidak jalan ma tanpa wa di sisi.hihi.wokey lu org tengok la itu gambar k.wa cincai cincai saja ambik,hihi

DSC08772

DSC08792

DSC08795

DSC08807

DSC08853

DSC08654

DSC08659

DSC08669

DSC08671

DSC08701

DSC08761

DSC08894

DSC08885

haiyo sekalang sudah pagi oww.wa mau tido ma.hihi.

5 comments:

Jue said...

Wah manyak mahal wor itu beger. Kalau x, bole beli dua wor harga besa hihihi

Kmain gik ko cnun ah. Mesti lelah tp enjoy tok

intan.maisarah said...

SELAMAT PAgi


:)

ciK LyndaWawa said...

org ni 2 hansem!

Kathy Tuah said...

mahal juak beger ya? lalu sendat nyawa nengar..kehkehkeh

labulabi said...

jue.teramat lelah.rasa malas nak turun keja ari tok.hihi.

intan. selamat pagi di hari selasa 6.9.2011. :)

cik lyndawawa.sapa org ya te.hehe

kathy tuah.hehehe.nang mahal.tapi pa bleh buat.sikkan nak makan megi ajaka ajak.huhu.