aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Monday, July 25, 2011

Indahnya Ciptaan Tuhan

seawal 4 pagi aku telah meranduk jalan bintulu miri lamak menuju ke Smk Sebauh.Semuanya demi menjalankan tugas untuk negara.bila datang jak ke Smk Sebauh masih gik petang peti, sepi. Yang cuma pak jaga yang setia menjalankan tugas dan amanah.lebih kurang pukul dekat nak pukul 6 pagi sinar fajar pun memancar cahaya.wahhhhhh sungguh aku teruja skali.x dapat di padah dengan kata kata.aku cuma mampu mengucap syukur pada Allah yang Maha Kuasa.terlalu kerdil aku dengan segala ciptaanNya.

23072011010

23072011011


gambar di ambik menggunakan nokia C6.

15 comments:

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

kacak nya scenery dlm gmbr tuk =0).

labulabi said...

TBK.ciptaan yang Maha Berkuasa. :)

Fadli [www.mytravellicious.com] said...

wow.... hebat... :)

labulabi said...

fadli.thank bro.selamat datang ke blog labulabi.

erolnukman said...

Subhanallah..kacak awan2 ya oo...

labulabi said...

erolnukman.nang kacak pok. x termampu nak padah dengan kata2.

[tErOmPaH bIrU] said...

subhanallah!! nang kachak laaa :)
waktu fajar @ subuh gia nang kachak.. serta ngan tenangnya.. syukur nikmat ")

labulabi said...

terompah biru. x pat padah apa.cuma mampu mengucapkan syukur sebab masih gik bernafas di bumi Allah.masih mampu gik nangga segala ciptaannya.

Pak Eik said...

Hp baru kah bro?

labulabi said...

hp lamak pok.ne da duit nak beli hp baru.huhu.kesian ngan aku.

Hanie_Dew said...

wahhh...tak penah jumpe sunrise cantik cenggini. subhanallah..subhanallah...

Hanie_Dew said...

wahhh...tak penah jumpe sunrise cantik cenggini. subhanallah..subhanallah...

labulabi said...

Hanie_dew.lepas ni rajin2 la tunggu sunrise.hehehe.

Hanie_Dew said...

macam aurora kan..

incik laulabi.nak save pix wat wallpaper boley???

labulabi said...

Hanie_dew.silakan untuk di copy.hehe