aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Thursday, June 23, 2011

tanya sama pemilik blog

tong teng tong teng dah jumaat ari tok.esok sabtu.so kepada kawan kawan semua selamat berhujung minggu pada kitak org semua.aku nak polah segmen kenali rakan di blog labulabi.so mok tanyak kitak org semua mok sik aku polah tentang blog kitak org di segmen tok.mun setuju angkat tangan k.mun sik setuju pun padah juak.wokey chow semua.jumpa senin.hehehe

P1000805 copy

11 comments:

Amni said...

maokkkkkkkkkkkkkkkkkk! *angkattangantinggi2walaupunkamekpendek*

erolnukman said...

Maok2..hehehe...
Sorry pok gik bz gilak smenjak 2 menjak tok..gik jarang ngabas blog ktk org..apa2 pun segmen ya mcm best jak.teruskan...sambil angkat tangan n kaki.hehehe

khairunnisa ♥ said...

setuju ^_^

labulabi said...

Amni,erolnukman,khairunnisa, wokey kita tunggu cdak lain gik.hehehe.pastok molah entri berkenaan segmen ya.hehe.

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

hamba setuju tuanku! =0).
bro!update blog gik..maok nangga photo hebat dari ktk! =0).

labulabi said...

TBK.hehehe.ne da gambar kmk hebat.ada2 jak kitak.hehe.wokey.kmk tgh molah panduan dan terma pake segmen tok.hehehe.

Jue said...

i want the proposal on my table tomorrow morning at 9am

yerrrrrrrrrr..berangan lok hahaha

aku angkat tangan kedak usop wilcha dah tok hihi =)

labulabi said...

jue.ok boss.hehehe.tgh carik idea camne nak polah tok.wakakaka.ketandusan idea dah.hehehe

Khairul Antasha said...

polah jak segmen2 ya...

jgn lupak hadiah..hahaha..nang ada hadiah kah?hahah

Hanie_Dew said...

saya setuju yang arif !!(angkat tangan+pembaris+pensel+pen+botol air) haaa....cukup tinggi tak...

labulabi said...

khaisha.tengah mikir segmen lah tok.hadiah!! wakakaka.

hanie_dew.wokey.nanti saya fikir2kan camne nak buat.hehehe.