aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Wednesday, June 29, 2011

petang yang indah

hai hai hai.xda apa nak crita pagi tok fren.cuma nak kah gambar lamak yang aku ambik ari ya.edit pun senggaut juak.ari aku akan travelling ke long lama untuk pesta air kat sia.jadi minggu depan kita crita pasal long lama.so semoga perjalanan kmk org x menghadapi masalah.arap2 selamat pergi dan balit.k kawan2 kita jumpa minggu depan.insyaallah mun di long lama tenet bagus aku akan polah enrti dari cnun.bye bye.piss yoooo.hehe

DSC08750

DSC08657

DSC08752

DSC08764


hujan lom berenti gik tok.huhu.

12 comments:

Nurr Kasih said...

wah..sukanya sunset tu. xada peluang lg dpt sunset mcm ni. keep it up :)

mat said...

kau molah aku rasa nak ke miri jak pok...nang kacak ambik gambar kat pantai cnun pok...

Khairul Antasha said...

suma gmbr di atas ya chantek2... paling kmk suka 1st & last ya...

miss Fida said...

kmk suka gamabr last ya..nice shoot..:)

SEN said...

pic last ya kdak knak kerat jak..mst anak kau main2 dgn pisok cutter nak..?

Mawar Berduri said...

aku hantu sunset....

T_T lma da tk p beach..

[tErOmPaH bIrU] said...

waaa.. windu sunset!
last pic ya style yooo :D
bravo ;)

Amni said...

nang kacakkkkkkkkk... suka ehhh.... kitak sik balit kuching nangga konsert aizat? yerr.. semata2 tek ada mirul.. hiks...=p

Yang menarik,
AKU JEALOUS! AKU CEMBURU

erolnukman said...

fuhh...long lamak..maok juak pegi sia..ada masa kita pegi maok..aku tringin..

Jue said...

wah pix kck2!!especially yg last ya
g pesta benak ka?

.:: dieylah :: said...

kacak eh...nang kacak..subhanallah...

gambar bena ka bulak ya..hihi...gurojak..^^

labulabi said...

nur kasih.terima kasih.jemputlah datang ke miri.hehehe.

mat.pa tunggu pok bukan jauh gilak daro ya.4 jam dah datang miri.hehehe.

khaisha.makseh.hehehe.

miss fida.tima kaseh.hihi.

sen.lens x cukup wide pok.lak ku meli 11-16mm.hehe.

mawar_berduri.aku pun suka sunset jugak.sungguh tenang kalau dapat lihat sunset.hehehe.

terompah biru.mak kaseh.time tok x best ambik sunset.ari mala ujan ajak2.hehe

amni.mak kaseh.sik apat balit.kenak keja la.hehehe.camne konsert tek.hehehe

erolnukman.ju pok kita pegi rami2 rah long lama.hehehe.kita molah street outing.hihi.

jue.mak kaseh.marina bay miri.sik sempat nak g pesta benak.hehehe.


dieylah.mak kaseh.camne gambar bulak owh.hehehe.