aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Thursday, May 26, 2011

masa untuk berehat

masa untuk berehat kawan-kawan.minggu tok aku bercuti.jadi secara sik langsung semua aktiviti maya aku pun turut bercuti.tapi aku masih gik berharap agar encik erol dapat madah bila nya datang ke miri.aku dah polah plain baik punya time cuti tapi apakan daya kita hanya merancang.jadi terpaksalah aku bercuti di ctok ajak.

jadi kawan2 yang menyambut gawai aku ucapkan selamat menyambut gawai.gayu guru gerai nyamai.kepada mereka-mereka yang bercuti, selamat bercuti.kepada yang mgembak moto di jeraya ya, hati-hati drebing ya,ingatlah insan-insan yang tersayang.

klah aku nak nyuruh dreba helicopter aku balit jak.lain kali jak nait heli pulang cuti.wakakaka.

helicopter


p/s;berangan nak pulang cuti make heli.wakakaka.

18 comments:

pena rozie said...

Best kalau dapat cuti...

[tErOmPaH bIrU] said...

kmk dah awal-awal ya tek ambik cuti.. hr tok tek back to office dah.. nie sik heran sidak di opis hihi..
wahhh! best eh verangan pulang cuti makei heli.. maok juak lah haha.. kmk tompang verangan balit kampong dekat-dekat tok jak lah.. balit Bekenu ;P

axuerha said...

kmk simpan cuti untuk cuti yang da lama kami harapkan...nun di sarawak..huhu

wa khairul onggon said...

Mantap dan teruja ku nangga angle gambar tuk di ambik pok.. Perghhh! Salute!

mat said...

pok, cuti balit kpg kah pok?

labulabi said...

pena rozie.ya cuti memang sesuatu yang best.hehehe.jom kita ramai-ramai bercuti.hehe

terompah biru.yah.. indok ati dah bercuti.hehehe.nunggu kaya lok bok nyewa heli k balit kpg.hehehe.

axuerha.mun dapat ambik cuti raya kelak.hehehe.bleh kita molah outing hari raya.mok join ka.hehehe.

wa khairul.mak seh pok.simpanan gambar lamak.hehehe.

mat.cuti di miri jak pok.da perkara yang x dapat di elakkan.plan nak balit kpg senanya.hehe.jumpa outing raya jak kelak.hehehe.jgn x datang k.hehehe.

Hanie_Dew said...

wow...pegi cuti neik helikopter.. O.o

labulabi said...

hanie_dew.hehehe.angan-angan saja.belum mampu lagi nak naik heli.heheh

Hanie_Dew said...

dari angan angan boel jadi impian dari impian jadi kenyataan..kan.kan.

labulabi said...

InsyaAllah.ne tauk 10 tahun gik.hehehe

Hanie_Dew said...

then bole la tumpang Hanie and Jue balik kampung..

labulabi said...

hehehe.boleh.tambang rm1000.ada brani.hihi

Hanie_Dew said...

hadui na penat kitorang doakan angan angan mu menjadi kenyataan..hahahaha..

labulabi said...

hanie_dew.oklah kurang sikit.RM500.hihi.

Hanie_Dew said...

ok la i accept.. RM 0.50 cash.
RM 499.50 diskaun member komen.hihihihi...peace *.<

labulabi said...

mak ai.makin kurang.tak pa tunggu aku kaya dulu k.nanti aku sewa sebuah untuk Hanie_dew.hihi

Hanie_Dew said...

eh eh..takpayah la susah susah.. hehe..=I

labulabi said...

Hanie_dew.hehehe.tak susah pun.nama dah kayakan.wakakaka.berangan nak jadi org kaya macam cerita loas n found.hihi.