aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Wednesday, May 25, 2011

ari tok esok dan ari marek.

2 3 ari tok tenet meragam.mah wa ku .nak upload gambar pun ambik 20 minit cgek gambar.sampe kawan aku menyumpah seranah.aku mula2 ok jak.tapi bila dah bukak blog pun susah maka aku pun kuar tandok juak olehnya.abis mcm2 di sebut.opsss jaga kata-kata mu wahai kawan.huh malas ku. dah la kita bayar untuk perkhidmatan internet nak.bukan make pree pun.jadi ari tok line tenet dah ok.tapi aku rugi 5 hari okey.aku harap berterusan lah.

sepanjang tenet sik ok tok aku da ngekot perkembangan geng-geng PFC (Photo Freak Crew) nak molah outing ke Kota kinabalu pada 12-14 mei tahun depan.wahhh aku pun semangat nak ekot.thank to syuk sebab beli tiket untuk aku.sik sabar nak pegi.hehehe.jadi kitak org diluar nun mun nak g outing ngan PFC sila beli tiket(Airasia)kedong agik murah ya.hehehe.

baru2 tok Geng PFC dengan PB(PhotoBorneo) da molah street outing rah bandar Kuching.nang best lah cdak ya. apakan daya aku jauh.mundak aku pun mok join skali.dalam dunia kamera tok nang best.kita dapat berkenalan dengan geng-geng baru sambil bertukar-tukar ilmu.
pfc & pb outing

bagi yang amatur macam aku nang perlu banyak gik blaja tentang kamera, tentang editing dan yang berkaitan.ari marek aku ngadap laptop lamak nangga gambar yang aku edit semasa mula-mula blaja photosop.tetak sorang aku olehnya.hehehe.esok2 mun berkesempatan aku nak ngesor ngan kitak org hasil editing aku mula2 dolok.hehehe.iboh kitak org tetak.wakakakaka.mun tetak pun tetak dalam ati ajak.hehehe.


DSC06582

masih gik gambar rah marina bay.

p/s arap line tenet esok x berolah.

15 comments:

mat said...

pok, u dah beli kah? aku dah beli juak tapi flight dari KK-KCH jak pok, mok tunggu harga tiket murah gik kelak...kau doakan ada promosi kelak lagik pok

aku mok join ktk org....

labulabi said...

mat.hehehe.harap dapat jumpa u di KK kelak.hehehe

Hanie_Dew said...

cantek bah pic marina bay tu..bole save mau buat wallpaper..??

ztie said...

Kmk nak ikut. Tp supan.. Gak makey kemre hp. Hahahahaha

khairunnisa ♥ said...

haha.. tok mesti promotion sepuluh sen tok ^_^ kmk mok beli tapi xtauk jadual tahun depan. best berkumpul.. tahan jak sabar nunggu pic ci upload..

[tErOmPaH bIrU] said...

wowwww! best nyerrr :D
KK bah.. bok siang tek plan nak cuti-cuti ke KK tahun depan hihi..

labulabi said...

Hanie_dew.thank.sila-silakan save.hehehe.

ztie.hehehe mbak la laki kitak skali.apa nak di supan.bleh kitak molah album haneymoon kitak di KK.hihi.

khairunnisa.nya lah ya .promosi airasia.hehe.

terompah biru.bah pegilah skali.kita jumpa di KK.hehehe

saytunt yang fabulous said...

suka nangga gambar nak last sekali ya.........stail + likkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

labulabi said...

saytunt.mak kaseh pok.hehehe

mama comel said...

cantik pic second tu...waaa...bestnya...:)

labulabi said...

mama comel.tima kaseh.sila datang lagi.hehehe

Mawar Berduri said...

like the second pic.. nice.. can u take my photo please?

labulabi said...

mawar berduri.tima kasih.bleh.datanglah ke miri.nanti kita buat outing ramai-ramai.

Nono Fara said...

kmk suka gila silhouette ya!!! smart gila

labulabi said...

Nono Fara.hehehe tima kaseh.