aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Sunday, April 24, 2011

ari minggu aku.

pa khabar kitak org oi.harap kitak org sihat dah sejahtera.pa polah ari minggu tek.tadik ku ngecek blog erol.nangga pa polah nya ari minggu.jadi aku pa polah ari minggu tek.hehehe.aku keja oi.kitak org elek ngan kelorga,mun x pun ngan tunang, mun x ngan gerek, mun sik ngan anak pusak ka.hehehe.aku setia bejemur demi tugas dan tanggungjawab(yang menurut Perintah).sambil keja sempat juak ku nyenep2 gambar sekitar pertandingan motocross pusingan pertama di miri.tak org tangga jak k.hehehe

DSC06395

DSC06342

DSC06372

DSC06388

DSC06414

DSC06434

DSC06452

DSC06470

DSC06497

DSC06500

sekian ajak cerita ari minggu aku.

7 comments:

Amni said...

kamek tido hujung minggu... pa nagntuk bergayut ngan mirul sampe pagi... hahahaha......

Khairul Antasha said...

selamat berhujung minggu... hehehe

teknik panning..eh..sekati jak kmk..haha

labulabi said...

amni.gialah upa mun dah berjauhan.kmk dolok pun mcm ya juak.x sedar dah pagi.kak ya tek x juak banyak ne nak di loyar.sekadar k melepas perasaan rindu nak.hehehe.

khaisha.aok selamat hari senin dah.hehe.nak di bah teknik panning.hehehe.

RaMa-RaMa Fareeza said...

waiseh best juak ektiviti ujung minggu ktk...

labulabi said...

fareeza.aktiviti yang di paksa.mun ekot ati nak duduk umah jak.hehehe

erolnukman said...

perhhh...raged eh...lom kalak ku nanggar org lombak moto cross tok..teringin ku nak main terbang2 kedak ya..hehehe

labulabi said...

erol.mun x salah dengar aku pusingan ke 2 kelak nya polah rah kuching pok.jgan x pergi.hehehe.