aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Thursday, March 3, 2011

tag dari syuk.

TAG BLOGGER


hai-hai semua.selamat hari jumaat.esok cuti owh.yahoooooo.com.hehehe.pagi tok nak jawab tag.mungkin ada di antara kitak org dah polah pun tag tok.bagi aku yang yang bok elek2 2 ari bok sempat nak jawab.maapkan hamba penunggu gua.wakakaka.jadi tag tok datang dari seorang kawan.nama nya syuk.jadi pa jawapan aku untuk tag.sila-silalah baca.hehehe

1. Tahun bila mula berblogging??

bulan 3 2009 mun x salah lah.maklumlah dah tua.pelupak banyak.

2. Dari Siapa Kenal Blog???

dari seorang blogger juak.lmk dah tuan blog tok x aktif. tulisan dan gambarnya molah aku kagum.dari zaman mensia dolok aku dah baca blog tok.cuma biasa jadi silent reader jak.sekarang pun suka jadi silent reader jak.bukan x mok nak komen,lak org madah idung x mancong lens kamera tesorong2.wakakakaka

3. Siapa anda hasut untuk menjadi blogger juga??

jangan menghasut owh.x boleh.nanti tuhan marah.wakakaka.

4. Blog anda sebenarnya???
blog tok lebih kepada cerita bergambar yang ku rasa kacak(syok sendiri).lagikpun ku mok share hasil2 kerja seorang biak kampung yang x tauk apa2 tentang kamera.

5. Blog yang anda suka baca jenis yang???
semua blog aku suka baca.terutama yang ganas-ganas, yang kacak-kacak,yang merapu-merapu, yang banyak gambar, yang banyak crita, yang suka updated pun aku suka baca.yang blog nya cute-cute pun aku suka lawat.hehehehe.

6. Siapa Banyak ajar tentang blog???
try n error jak.mun salah polah baru.hehehe.

7. Sejarah Domain name anda?? dan sebab??

blog tok adalah kesinambungan blog yang pernah deng ku polah dolok.deng ku bercita-cita tinggi nak polah cgek blog pake haikal tangga bila dah besar kelak.tapi apakan daya cita-citanya tinggi tapi tangannya x mampu nak polah.aku dah lupak urlnya.jadi aku rasa dengan ada sedikit minat membaca blog, aku ambik keputusan untuk blaja molah blog dan berblog.walaupun x berkisar dengan haikal,tapi aku masih berharap bila haikal besar kelak nya berpeluang nangga hasil keja bapaknya yang krek lagi x betul tok.hehehe

8. Apa yang anda tak suka Pasal blog??

x ada yang aku sik suka.sebab bagi aku kita tok da pendapat yang berlainan, jadi dengan x nyukainya kita terhalang dengan benda yang x disukai.kata org tak kenal maka x cinta, jadi belajar untuk mengenalnya walaupun kita x berniat untuk mencintainya.hehehe

9. Apa yang anda harapkan dari blogging??
aku harap dapat rami kawan dari blog tok.aku x kesah ka nya org sarawak ka org melaya ya,cuma konsep bahasa sarawak campur ya x bleh lari.malu ku klaka melaya bah.hehehe.

10. Anda Berbloging kerana???

seperti jawapan no 7 ya.

Tag kawan.

err kitak org sapa yang blom dapat tag tok sila jawab k.lak mun aku kah takut tak org dah dapat.jadi sila-sila jak k.hehehe

selesai sudah.hehehe.selamat berhujung minggu.

10 comments:

VIVIAN said...

baruk polah tag tok la ktk..haha dah lamak dah tag tok bro..nang gago bena la..

Khairul Antasha said...

tag zaman mensia tok pakcik..heehehe

kmk kenal ktk dr flickr..yerrrrrrrr..uhukssssss

labulabi said...

vivi.sik sempat bah.bukan senang nak molah tag.walaupun nampak mudah tapi susah.cayak x.hehehe

khaisha.aok zaman mensia lah tag ya.tapi pakcik tok dah tua bah.timing dah slow bah.

bena padah kitak ya.dari flickr la kita kenal owh.hehehe. flickr kmk ya masih agik.hehehe

Vivi Lim @ Mrs.Nurulazmi said...

kmk suka semua jawapan di atas terutama jawapan nombor 8.
nang benar kata ktk, kmk setuju..mun kmk tuk cekghu, kmk berik markah 101% pakei student tuk..hehehehehe..

betul kata kitak, setiap kita punya pelbagai cara dan pendapat masing2 dlm blog..jadi sik molek mun kita sik suka blog individu lain bila pemikiran dan penulisan nya berbeza ngn kita..mun semua sama, nak ker statik,rigid n sik indah lah dunia blogging nak..hohohohoho...

erolnukman said...

aku lom kenak tag tok...bagus2...ada juak bahan k update..hahaha

Faizal n Fashitah said...

Siappppp! start gik dah main2 tag tok ekeekeke...

Abg.Syuk said...

lambat kali jak. hahahaha

bh lupa baca

http://abgsyuk.blogspot.com/2011/03/girl-generation-vs-gimossponggy.html

labulabi said...

TBK.mun la kitak merik markah time kmk darjah 6 kompom kmk no 1 dalam kelas.hahahaha. tepok dada tanya selera owh.hehehe.

erolnukman.dengan segala hormatnya kitak telah di tag.hehehe sila jawab.wakakakaka.

FNF.tag lamak bro.dah bekulat dah.hehehe

syuk.aok lambat lah tok pok.huhu.wokey kak tok aku baca.

axuerha said...

kmk blom buat lg tag tk so knk buat kah? hehe..

kmk kaka malaya + srwk..

labulabi said...

axuerha.kitak mesti jawab k.hehehe.