aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Wednesday, January 12, 2011

projek pertama di tahun baru.

fauziah

salam.waseh cam hebat jak tajuk ya owh.hehehe.tadik xda idea nak nulis.tok da ikit.jadi pa projek ya hebat gilak ya tek.x da papa bah.cuma org nyuruh aku ambik gambar kawen jak.pada 01012011 ya tek aku di jemput jadi jurugambar rasmi cgek majlis perkahwinan di limbang.pasangannya tek cik fauziah dan encik mohamad ismail.jadi proses ambik gambar dah siap,cuma yang lom siap album gik.dalam porses molah..hehehe bukan proses nak siap.lamak gik oii.

aku tok bukanlah pande macam org yang dah pro di luar nun.ambik gambar tok sekadar satu hobi aku jak.hemmm banyak gik hobi lain seperti ngail,jungle traking,camping,keta kontrol pa gik owh.jadi balit gik ngan hobi ngambik gambar tok.dengan cgek kemera yang termahal di kalangan kamera aku nak lain.wakakakaka.banyak eh kamera ku.p semua dah osak.hehehe.sedikit sebanyak mengenalkan aku dengan geng2 kamera yang lain.jadi sebenarnya best juak da kemera tok.leh berkongsi pengalaman ngan geng2 kamera.

pengalaman aku lam dunia kamera tok baru jak.masih gik memerlukan bantuan2 dari geng-geng yang lain.terima kasih pada member2 di luar nun yang sudi berkongsi ilmu dengan aku.tanpa kalian x lah aku sampe ke tahap leh ambik gambar org kawen tok.bukan senang owh.bah ya jak la nak ngerepak ptg tok.

8 comments:

Teratak Berpenjan Kayu said...

mcm ney nak nangkap gmbr kacak kedak ya? ktk makei kamera jenis apa? kmk tuk agik merangkak dlm dunia nangkap gmbr...hadoi...suka ngail ka? bah..mun dtg s'nanjung, join mek duak laki mek..kmk ngn laki mek suka ngail..mek duak slalu ke pulau indah kat area klang ngail ikan..

labulabi said...

camne owh.tunggu kitak balit swk kelak ngekot kmk org outing ah.kelak kmk ngajar ngekot pengetahuan kmk lah.hehehe.kmk make sony A200 jak.x mampu nak beli mahal2.yosehh best la kitak ngan laki kitak,sama2 pande ngail.betul ndak ikan di kail tak 2 yakah.wakakakaka.

erolnukman said...

bnr padah u pok..aku pun rasa camya sebenarnya.kdg2 rasa cam sik brani nak ngakuk dirik mpun jurugambar.sbb aku just minat dgn photography..tp bila dah ada org bminat(?) nak nyuruh kita ambik gmbar kawen,on ajak lah..wpun hakikatnya cuma jurugambar last choice..hehehe...=)

mat said...

mun aku belum pernah jadi OP org nikah tok, mun dah ada org mok kedak padah ckgu kita, on jak =)

Teratak Berpenjan Kayu said...

wakakakakakah...betoi ikan dikail mek duak laki kmk..pulau indah banyak parek ngan ikan gelamak...paling banyak buntal =)

labulabi said...

erolnukman.aok pok.hehe bukan mudah nak.walaupun pilihan terakhir kita kenak juak buktikan kita boleh nak.

mat.ekot jak pun bleh pok.k menimba ilmu bah.hehehe.bah jgan lupak juak ngan aku.ne tauk ku nak melancong rah tanjung manis.err da hotel x sia owh.dolok time pegi cuma kede ajak ada.

TBK.alhamdulillah.ingat ngail ikan lain tek.hehehehe.wokey lak mun da masa kmk ekot kitak 2 ngail aa. :p

uncle said...

selamat pagi tuan..seronok menatap gambar2 dari jurufoto profesiona macam kamu nih ..hihihi

labulabi said...

uncle.selamat pagi uncle.sorry ya uncle blog saya ni guna bahasa sarawak campur bahasa malaysia.harap uncle senang hati kalu dapat baca dan memahami.hehe.