aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Thursday, December 23, 2010

tugas berakhir

my love

salam semua.pa khabar kitak org semua.ari tok hari terakhir aku di lawas.esok pagi aku dan rakan2 akan memulakan perjalanan balit ke miri.dari 15 aribulan ya kuar dari miri ke limbang dan seterusnya ke lawas.banyak suka duka berlaku.kenak ribut lah, hotel x adalah.nang payah sekali.tapi keja tetap juak kenak di laksanakan.yang sukanya dapat bertemu dengan geng sekolah dolok.sungguh x sik sangka nak.dah 10 tahun berpisah tapi bertemu juak akhirnya.dalam seharian aku kerja kat tempat org aku terasa rindu gilak ngan deng ku ngan anak ku.kadang2 aku leh x kosentret keja bila ngenang nya 2 di miri nun.rindu sungguh hati ini.wakakakaka.jiwang eh.tapi yalah hakikat nak.

da banyak benda nak di cerita.tapi tunggu doloklah kitak org.sedikit masa agik aku kah la gambar2 yang sempat aku ambik masa di limbang, lawas dan sepitang.sebelum ya mintak maap ngan kawan2 semua.x sempat ku nak nyengok blog kitak org ko.mintak maap aa.komen tak org pun blom sempat nak balas.huhu.

9 comments:

wa kaljis said...

Mr. Labuk.. jiwang sentimental eh... hehehe.. lak eboh lupak janji2 manismu post gambar wakaka..

labulabi said...

wanya.hehehe.biasalah pok.lamk kenak tinggal bah.bingung juak ati nak.hehehe.wokey..lak aku uploadnya.

BSI-BSR-VIVIAN said...

wahhhh..terharu mek..ya la sejujur hati laki/suami nak..hehehe lak jumpa ya..peluk puas2..errkkk

labulabi said...

bsi.dah semestinya.wakakaka.hehehe.camyalah mun kitak dah kawen kelak.hehehe.

Faizal n Fashitah said...

Yohh bes da jak keja mala travelling jak2 eh.. lenkali mbak aku skali oii! hehe

ztie said...

mun ktk angkut bang derio angkut kamek juak! Hahaha mok ekot tebeling...lamak dh sik tebelling.haha

khairunnisa ♥ said...

ada ribut ka?

Khairul Antasha said...

alolololo pakcik rindu... :P

labulabi said...

FnF.boleh pok.p bayar k duit sendiri la.hehehe.

ztie.aok.boleh ajak.p sendiri tanggung semua.wakakaka.sanggup ka.

khirunnisa.kenak ribut kmk di limbang 2 ari.lak kmk upload gambarnya.

khaisha.mestilah rindu.lak la kitak merasa kedirik.wakakaka.