aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Tuesday, November 9, 2010

sunset xplanade

salam semua.nak crita ikit pasal outing minggu ya tek.sebenarnya plan nak molah outing model hawaii style.tapi last minit model x datang.jadi tukar plan pegi xplanade jak.ambik sunset ngan candid.memandangkan mood model ya bertukar maka aku kehilangan idea nak ambik gambar.x tauk pa subjek nak di ambik agik.hahahaa kira ilang arah lah aku kejap tek.p sempat juak aku ambik gambar petang ya.jadi tokla antara gambar yg aku ambik.layan jak la.

DSC09344

DSC09352

DSC09367

DSC09353

DSC09356

DSC09387

DSC09390

sekian ajak untuk ari tok.aku nak promote cgek blog tok.p blom da idea nak molah camne,mungkin kitak org dah tauk sapa nak.x lain x bukan gerek hani ya.nya da cgek blog baru.aku nak polah baik punya enrti untuk nya.pospon lok lah.hehehe.syuk iboh marah k.huahuahuahua.(tetak penjahat)

14 comments:

Khairul Antasha said...

sunsetttt...sukaaaa..hihihi... konfem byk nyamok time tok ooo..haha...kacak ada jak suma gmbr2 ya..

wa kaljis said...

kacak gambar duak egek last ya pok.. rami juak dak miri maki sony hoh... :)

labulabi said...

khaisha.hehehe org jadi nyamok rami.kmk rasa nyamok takut ngan cdak ya.wakakakaka.

wa kaljis.aok pok.rami senanya geng sony di miri tok.p susah nak ngumpul cdak ya.ya model pinjam pok.mula2 x moknya.p kenak ugut cdak sony alu mok juak.huahuahua.nang apalah kmk org.

Ninie Nordin said...

kedak kt tanjung batu jak ohhh. kmk ska gmba nok 3 last ya. kacakkkkkk!

labulabi said...

ninie.benakah.mun mcm ya x jadi la ambik gambar kat tanjung batu tok.hehehe

Abg.Syuk said...

Oiii... tripod u bila nak jadi gya juak.. wakakaka boleh tebalit balit g ya

BSI-BSR-VIVIAN said...

kacak gmbr mpuan la..mpuan dslr juak ka? best!

labulabi said...

syuk.hehehe.da ku nangga tripod ya ari ya.p aku mcm x berkenan jak.berat gilak.mbak beg dah sekian berat.jadi ku beli tripod biasa jak la.

vivian.aok.da sik nangga sorang ompuan dalam fotogroup ya.nyalah ya.jadi mangsa ugut kmk org.hahaha jaik kmk org eh.

Nono Fara said...

3-3 gambar last ya mmg kacak :)

Norris said...

ku merik markah 100% ngan gambar last...ayu na ompuan ya...
mantapZ rakan Sony

erolnukman said...

bnr padah kau pok,mun apa nak d plan lam utak dah brubah,contohnya mcm model ya xdtg,mst lalu rasa blur..lalu hilang pedoman aku koh..hehehe

labulabi said...

nono fara.makseh.gambar besa2 jak nono.hehe

norris.wowww.biar bena ko pok.x nyesal berik 100%.hehehe.

erolnukman.aok pok.nang exited gila lah aku nak ambik gambar model hawai ya.last2 x jadi.sedih2.

miss Fida said...

aih2..nang kacak gambar ktk tok..perempuan dlm 2 gamabr last ya kwan kmk..charl...ada mek tgk gamabr takorg kat fb nya...

labulabi said...

miss fida.aok charl lah nama biak ompuan ya.di perkenalkan oleh jeff syiru.kira tok pertemuan pertama ngan geng sony miri.hehehe.spoting nya bah.p masih malu2 nak bergambar.mun nya da online,suruhya ambik gambar ya dalam flickr kmk.ada di sebelah blog kmk.