aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Tuesday, November 23, 2010

raya korban

salam semua.entri kedua ari tok.memandangkan penggunaan akuan flickr aku di tahap minimun bulan tok maka terpaksa aku molah entri banyak2.wakakaka.balit pada crita tadik.kita bok jak kak menyambut hari raya aji seminggu yang lalu.nang di sia sitok jak org molah korban nak.aku tek x terlepas juak ngekot aktiviti korban.tapi aku x mengorbankan dslr aku untuk aktiviti korban yalah.kebanyakkan masa dslr aku ya dalam beg ajak.nang cukup rehat dslr aku ari raya aji ya tek.dalah 2 3 bahagian jak sempat aku ambik.selebihnya kegagoan aku dengan kerja. cgek jak yang aku tunggu seminggu ya tek.carik sunset bah.hehehe.mok juak k kenang-kenangan sunset sepanjang seminggu raya korban ya.

hdr 1

DSC09768

hdr 3

aku senanya nak molah HDR.tapi aku nangga macam x jadi jak HDR aku ya.malas nak ngator agik.kitak org layan jak lah.

SUP POWER RAH KPG HAJI WAHID.
DSC09688

kak makan alu pening2 lalat palak ku.

11 comments:

Khairul Antasha said...

wahhhhhhhhh... nang kacak..gmbr no.1 & 2 paling kacakkkkkkkk..suka..eiii..syuk indah kmk..tenang jak rs nangga gmbr ya...

wa kaljis said...

Nang menyala2-nyala pok.. kachak.. aie.. u ada darah tinggi kah kah?? Bahya ya.. mbak cek doktor nun.. :P

hani apandi said...

mun penin kak makan sup daging, ertinya darah tinggi..munnn jak la..

p mak mek sik boleh makan daging, mesti pening yang amat truk.sebab nya ada darah tggi..so, ktk harus pegi cek nun :)

Ninie Nordin said...

kaccaaakkkkk aihhhh. sine ktk ambk gmba dak ya? nei tauk kmk g miri mok shoot gmba dak ya juak. hahaha. versi kmk gk bah. yerrr.

Norris said...

cako nar...kacak ada sunset ya!..ish!...ajar pok..

labulabi said...

khaisha.bah apa tunggu gik.sila jak copy.wakakaka.

wanya.nak coba molah hdr pok.p kenak ku rasa mcm x jadi jak owh.hehehe.aku xda darah tinggi pok.kali lemak ya kuat bah.ya nyuruh pening.hehehe

hani.kmk xda darah tinggi. setiap 3 bulan kmk cek darah sambil menderma darah.hehehe.kali lemak dalam daging ya nyuruh pening.daging fresh ya.

ninie.2 igek gambar ya kmk ambik rah beranda rumah jak.nak cgek ya kmk ambik rah bukit kanada.mun da masa elek rah bukit kanada nunggu sunset.

norris.ambik sebarang jak pok.kira nak molah HDR.p mcm x jadi jak.hehe.

Abg.Syuk said...

ya ku suka color sony ********larrik

labulabi said...

syuk.sony apa pok!!

Faizal n Fashitah said...

kerol sukk jak nangga awan oren2 jak nun ekekeke....

labulabi said...

FnF.biar jak pok.hehehe.

Khairul Antasha said...

yerrr pakcik pezal..mestilah syukk..lalalalal...