aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Thursday, November 25, 2010

itam puteh kehidupan

salam.ujan x rah kitak org sia.hehehe.best x tajuk di atas ya.tajuk ya xda kenak mengenak ngan kehidupan kita org k.ya cuma sekadar tajuk ajak bah.so kenak da itam puteh ya.enrti ari tok nak encrita ikit kesah itam puteh gambar yang aku ambik sekitar aku da dslr.pernah dolok ku nengar org madah ambik gambar itam puteh tok best.penuh dengan dramatik.memanglah rasa ku.aku pun suk juak nangga gambar itam puteh bah.mcm kita nangga gambar ya 100 tahun jak owh.waima gambar ya bok jak di ambik tek.mesti tak org ada yg masih nyimpan koleksi gambar itam puteh nak.hehe

jadi gambar itam puteh terus dari kemre.aku x da edit2 agik.cuma da sesetengah nya aku crop ajak.hehehe.mun ada yg kitak org kenal dalam gambar tok polah2 lupak jak k.bukan ku nak nyuruh kitak org jejak kasih.cuma mok nunjuk hasil gambar itam puteh ku ajak.wakakakaka.tangga2 jak apa yang patut.mun sudi sila2 jak tgl jejak tak org.kelak aku ngekot blakang.hehehe.

macam dolok pun stail

pegi cney kak long

sapa nama kitak

DSC01150

my baby

x pat ikat kasut tok eh

DSC08241

gadis kedayan

aksi nikon

warga kerja

rasanya ya ajak la gambar ari tok.lak jumpa gik dalam edisi lain agik.kepada rakan2 blogger selamat berhujung minggu.

10 comments:

Khairul Antasha said...

gmbr no 3 ya kmk penah nangga dlm flickr ktk dolok..waahaaa... stylo lah BW oooo...

labulabi said...

khaisha.aok.nang pernah kuar dalam flickr gambar ya.p masa ya make flickr ajak.kinek tok dah ada blog. kah agik.hehehe.

wa kaljis said...

Lain macam sharp dan kacak beberapa egek gambar tuk.. u makei beercan 70-210 kah pok?? hao liao!

Abg.Syuk said...

G lens nang gya

hani apandi said...

labulabi junior ya!!!
cuteeee!

nang kedak mak nya :))

[tErOmPaH bIrU] said...

pic no.5, 6 & 7 ~ suka! :D

FaRiZa said...

gambar no. 3 ya nang kedak gambar dolok marek. dengan ompuan ya makei kebaya, org laki berkemeja. kedak zaman p. ramlee jak.. klasik!

labulabi said...

wanya N syuk.rasanya gambar tok banyak make tamron AF18-200mm ya ajak.jarang ku mbak G lens ya pok.

Hani.rami org madah kedak maknya.hehe.p olah kedak bapaknya.wakakaka.

terompah biru.gambar 6 7 8 9 di ambik di kampung selanyau.kenal x kitak ngan org di sia oo.hehehe.

fariza.aok.x dapat di nafikan agik.org2 lamk la katakan.hehehe

[tErOmPaH bIrU] said...

hemmm.. kampung selanyau?.. rasanya sik pernah gik kmk sampei ke kampong ya ko huhu.. nama jak sama Bekenu ohh.. tp belom habis kampong2 sia dijarah kmk :)
suka gamba2 expression urang especially biak2 yang candid :D

labulabi said...

termpah biru.hehehe.ya x dapat lah nak nolongnya.xpression org melambang situasi sebenar diriknya.hehehe.betul ka camya.