aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Friday, June 25, 2010

untuk di jual



benda tok aku nak jual cos ngan x support aku pun dslr.or mun da org nak ganti ngan remote commandor ya ada kabel ya.aku simpan pun x jauk dapat aku pake melainkan aku da cgek gik dslr a700.hahaha.mimpi la aku nak ada a700.ne tauk en onggon nak juak ka nya pun a700.hihi..rega beli RM115.aku jual dalam RM100 sebagai sebut rega.mun nak tawar pun bleh.berik rega yg terbaik bagi kitak org.akan aku pertimbangkan lepas ya..hehehe.so apa tunggu gik kepada geng2 sony yg make a230 ke atas.baruk 3 ari barang tok di tangan aku semaasa entry tok di tulis.hahaha.

No comments: