aku budak kampung

ku abadikan untuk isteriku yang tercinta,anakku,keluargaku,teman-teman seperjuangan dan mereka-mereka yang sudi menemani blog ini.terima kasih atas sokongan anda semua.



Friday, June 25, 2010

hamba dapat hadiah



hamba dapat hadiah la..hehehe..sempena hari bapak yg lepas.cinta hatiku belikan aku hadiah.sebuah hp blakberry.hahaha..sungguh x sangka cinta hatiku belikan aku hp ya.nak di jadikan cerita.2 minggu lepas aku xda hp sebenarnya.hp n95 8G aku ya kondem.teramat la sedih sebab semua no telefon aku set dalam hp ya ajak.termasuk la gambar2.

so sepanjang minggu xda hp ya nang xda la aku bermsg ngan cinta hatiku.lagipun cinta hatiku g kl kursus.huhuhu aku rindu gilak la ngan cinta hatiku.n cgek g masalah anak ku yg berumur 1 tahun 3 bulan tinggal ngan aku.kira jadi amah la kejap.siang aku hantar g rumah org jaga anak aku ya.mlm kmk 2 branak jak la.kebiasaannya memang cinta hatiku yg uruskan makan minum anak aku ya.tapi jgn kitak org ingat aku x pande nak polah susu anak ka, pasang lampin ka, berik mandik embiak ka.hahaha.semuanya aku polah.cuma cara x lah macam cinta hatiku layan anak.tgn org laki la katakan.

balit pasal hp blakberry tadik.wahhhhhhhh suk la aku dapat hp baru.ada hp csl nak ada tv ya, aku malas nak make.hehe..k sontok ajak ya oww..so dah dapat hp baru tok start la aku jadi sakai.almaklumla lamak tok make n95 ya ajak.fungsi hp baru tok pun mok la di carik juak.rasanya sampe hari tok lom gik aku bukak semua system hp blakberry ya.kira masa tok make tipon ngan msg ajak la dolok.nak mms ka 3g internet ka blom gik tauk camne nak make.so camya ajak crita pasal hp sempena hari bapak.dah setahun lebih aku jadi bapak org duhal.hahahaha..untuk cinta hatiku kmk sayang ngan kitak.ya ajak bleh di padah dalam blog tok.yg lain2 ya biar hamba ngan cinta hatiku ngatornya.hehehe..

p/s kepada member2 di luar sana aku x ingat no hp kitak org.so mun da masa call la aku or anta sms k.aku nak sms aku x tauk no ktk org.sian ngan aku.

No comments: